نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
25000
-
الف
+

«سلمان خان»: از هوادارانم می خواهم کنار طرفداران «سوشانت» باشند

«سلمان خان» با ارسال پیامی به طرفداران خود، آن ها را دعوت به آرامش کرد.

به گزارش آی فیلم2، درحالی که ادعای توطئه چینی «سلمان خان» علیه «سوشانت سینگ راجپوت» در فضای مجازی هنوز هم بسیار داغ است و دست به دست می چرخد، این بازیگر هندی در واکنش به این موضوع با طرفداران خود صحبت کرد.

«سلمان خان» در توئیتی در پاسخ به توهین ها، دودستگی و دعوای بین طرفداران خود و سوشانگ سینگ راجپوت آن ها را دعوت به آرامش کرد و نوشت: «یک درخواست از تمام طرفدارانم دارم اینکه که کنار طرفداران «سوشانت» باشید و نگاه به توهین یا نفرین هایی که کردند نکنید. لطفا کنار خانواده اش باشید و از آن ها حمایت کنید. کنار خانواده وی هم باشید چون از دست دادن یک عزیز بسیار دردناک است.»

به دنبال خبر خودکشی «سوشانگ سینگ» راجپوت»، گمانه زنی های مختلفی درباره علت مرگ وی در رسانه ها و فضای مجازی مطرح می شد که یکی از جنجالی ترین آن ها موضوع فامیل بازی در سینمای بالیوود بود.

بسیاری از کارشناسان و اهالی سینما در هند این ادعا را مطرح می کنند که سیستم ستاره زاده پرست بالیوود و کمپنی های بزرگ فلمسازی که فقط با افراد محدودی کار می کنند به بازیگران جوان مجالی برای نشان دادن خود در سینمای بزرگ تجاری نمی دهند و سوشانت یکی از این قربانیان بوده است.

گفته می شود این کمپانی ها علاوه بر اینکه با این بازیگران تازه به شهرت رسیده همکاری نمی کنند بلکه مشکلاتی برای آن ها در فلم های تهیه کنندگان مستقل ایجاد می کنند تا فقط محصول خودشان دیده شود.

چندی پیش نیز یک وکیل بلند پایه هندی دوسیه ای را علیه ۸ تن به شمول «سلمان خان» و «کاران جوهر» در پیوند با مرگ «سوشانت سینگ راجپوت» ارائه داد.

ادعا می شود که این ۸ نفر دلیل بیرون کردن سوشانت از ۶ فیلم اش بوده است برای همین سوشانت از افسردگی زیاد دست به خودکشی زده است.

این درحالی است که تاکنون گمانه زنی های زیادی درباره علت خودکشی این بازیگر جوان بالیوود در رسانه ها مطرح شده که هیچ کدام تاییده نشده است.

با مشکوک بودن مرگ «سوشانت سینگ راجپوت» تحقیقات پولیس هند آغاز شده و در این میان اخبار مربوط، خشم هواداران وی را به دنبال داشته است.

م ح

نظر شما
ارسال نظر